Marka Philipiak Milano była partnerem warsztatów kulinarnych z Kamila Szczawińską, znaną modelką, mamą i miłośniczką zdrowego odżywiania. Kamila, zapytana prywatnie o zasady zdrowego odżywiania, odpowiada: To przede wszystkim zdrowa dieta, skomponowana na podstawie sezonowych składników. Poza tym dużo warzyw i owoców, ale bez przesady – nie możemy opierać się tylko na nich. Dużo ziaren, kasz, zdrowych olejów. No i oczywiście zalecam stosowanie jak najmniejszej ilości farmaceutyków, polecam naturalne witaminy: w postaci koktajlów, soków, przekąsek, suszonych owoców i chipsów warzywnych. Kamilę wspierała Sylwia Chrzanowska, szef kuchni cateringu dietetycznego Smak i Zdrowie. Trudno żeby na warsztatach organizowanych przez Kamilę i redakcję All About Life zabrakło także naszej marki!
allaboutlife.pl
Po raz kolejny mieliśmy przyjemność wspierać i być Partnerem tego pysznego wydarzenia a konkursowe dania oceniało jury, w którym zasiadał m. in. Dawid Budzich, ambasador marki Phipiak Milano.
Mikołaj, malowanie bombek, prezenty pod choinką, warsztaty kulinarne dla najmłodszych i przede wszystkim uśmiechnięte dzieciaki to świąteczna Gwiazdka pełna magii .
Dziękujemy za wspólną Wielką Ucztę Warszawską. Dwa dni zdrowych pyszności, ponad 60 stoisk i tłumy dobrze najedzonych i zadowolonych gości.
Dziesiąta edycja Europy na widelcu za nami. 5 dni kulinarnych podróży, jarmarku produktów regionalnych, wydarzeń dla najmłodszych z okazji Dnia Dziecka i wiele innych atrakcji, które na długo zostaną w naszej pamięci.
To już nasz drugi udział w tej imprezie i nie przestajemy być pod wrażeniem. Piękny Wrocław, parada kucharzy, oraz ceremonia oficjalnego otwarcia którą poprowadzili Robert Makłowicz i Piotr Bikont… i oczywiście wszystkie smaki Europy, na długo zostaną w naszej pamięci.
Adepci Szkoły zdobywają umiejętność zdrowego przetwarzania żywności w naczyniach Philipiak Milano.
W miniony czwartek odbyło się kolejne spotkanie z cyklu „Obiadów Czwartkowych”. Tym razem dyskutowano o zagrożeniach, jakie niosą ze sobą obecne w naszej diecie metale ciężkie i zastanawiano się, w jaki sposób można ich uniknąć.
Marka Philipiak Milano została współorganizatorem strefy zdrowego gotowania podczas Dni Alergii i Nietolerancji Pokarmowej organizowanych w ramach targów Ecorganica, w Warszawskiej hali Ptak Expo.
3 października br. mieliśmy przyjemność gościć 16 finalistek konkursu Miss World Poland, które poznawały techniki zdrowego gotowania prezentowane przez ambasadora naszej marki Szefa Kuchni Giancarlo Russo
Na przykładach osób, które mają problemy zdrowotne, twórcy programu określają jaką rolę odgrywa odżywianie w prewencji i leczeniu wielu chorób. Na nowo odkrywamy dawną mądrość Hipokratesa: „Jedzenie powinno być lekarstwem, a lekarstwo jedzeniem”. Wszyscy wiemy jak ważna jest odpowiednia obróbka termiczna, dlatego w kuchni - Szymon Szlendak i naczynia Philipiak Milano.
Dziennikarze i blogerzy poznali proces produkcyjny naczyń oraz dowiedzieli się jaka jest historia marki Philipiak Milano
Razem z naszymi gośćmi dysktowaliśmy o modnej ostatnio diecie bezglutenowej
Dietetyk dr hab. Dariusz Włodarek łamał stereotypy żywieniowe dotyczące „leczenia” recepturami naszych babć.
Polacy chcą się zdrowo odżywiać, ale nie przywiązują wagi do tego, w jaki sposób przygotowują posiłki – wynika z badań TNS Polska. Tylko 14 proc. potrafi gotować na parze, a 2 proc. smaży bez tłuszczu. Nie wszyscy zdają sobie sprawę z tego, że smażenie w głębokim tłuszczu czy gotowanie w wodzie powoduje, że świeże produkty tracą najcenniejsze właściwości. Duże znaczenie ma też używanie odpowiednich naczyń
Philipiak Milano nagrodził laureatów IV edycji Śląskiej Jesieni Kulinarnej, w której w tym roku o miano najlepszego młodego kucharza walczyło 13 zespołów z Polski i zagranicy. Pierwsze miejsce zdobyły Karolina i Paulina z Bielska Białej. Serdecznie gratulujemy!
Zapraszamy Państwa do wspólnej zabawy, przesyłania przepisów kulinarnych i zdobywania cennych nagród w trzeciej edycji konkursu I love cooking, który właśnie ruszył na fanpagu naszej firmy
7 grudnia ruszyła wspólna akcja Philipiak Milano oraz Fundacji Akogo?: #DobreSlowaNaSwieta. Do każdych życzeń, które nawzajem składać będą sobie Polacy za pośrednictwem Facebooka, marka Philpiak Milano dołoży od siebie 1zł
Philipiak Polska, dystrybutor włoskiej marki Philipiak Milano, zainicjował kampanię edukacyjną mającą na celu szerzenie wiedzy na temat praw przysługujących konsumentom w przypadku zakupu towarów poza lokalem przedsiębiorcy. Centralnym elementem kampanii jest wydawany co tydzień, w dziewięciu milionach egzemplarzy „Poradnik konsumenta”.
Philipiak Milano wspólnie z Radiem Zet zorganizował dwa wakacyjne pikniki kulinarne, w najbardziej obleganych latem kurortach w górach i nad jeziorami. W imprezach uczestniczyło kilka tysięcy mieszkańców i turystów, którzy uczyli się gotować w naczyniach Philipiak Milano – prosto, smacznie i zdrowo.
Niesamowitą obsadę będzie miał turniej Philipiak Footvolley Polish Open 2014, czyli Międzynarodowe Mistrzostwa Polski w Footvolley, które odbędą się w dniach 12-13 lipca 2014 r. w Charzykowach. Organizatorzy postarali się o ściągnięcie do Polski kilku par zagranicznych, co w znacznym stopniu zwiększyło prestiż imprezy.
III edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Dziennikarzy odebędzie się w piątek 27 czerwca w warszawskiej restauracji Endorfina Foksal.
Miło nam poinformować, że 27 maja uruchomiliśmy międzynarodową komunikację na facebooku. Obecnie gościmy na naszym fanpagu 75 tysięcy fanów z Polski, Włoch, Rosji i krajów anglojęzycznych.
13 marca w restauracji Platter by Karol Okrasa odbył się Obiad Czwartkowy po raz 29 zorganizowany przez firmę Philipiak Milano. Poświęcony był chorobom rzadkim, w których dieta ma podstawowe znaczenie dla właściwego leczenia.
Fanpage Philipiak Milano osiągnął pod koniec 2013 r. 50 tys. Fanów. To dla nas ogromne wyróżnienie. Wszystkim Wam serdecznie dziękujemy za czynny udział w dyskusjach, komentarze, porady, wspólną zabawę i promocje zdrowego stylu życia!
"La Bella Italia" po takim hasłem odbył się 23 listopada w hotelu Sheraton 13. bal dobroczynny organizowany przez Fundację Ex Animo. Nasza firma była partnerem gali.
Co to znaczy ekologiczne warzywo? Jak sposób uprawy wpływa na wartość odżywczą pomidora czy marchewki? Gdzie znaleźć prawdziwie ekologiczne jajka? Jak odróżnić, czy mięsa pochodzą z dobrych hodowli? Na te i inne pytania odpowiedzieli goście ostatniego Obiadu Czwartkowego przy pomocy dietetyka Sylwii Leszczyńskiej oraz Karola Okrasy, znanego kucharza słynącego z szukania naturalnych smaków.
Solić nie solić? Więcej, mniej, a może w ogóle zrezygnować z białej przyprawy. Nowy numer specjalny magazynu Zdrowie&Smak niemal w całości poświęcony jest tematyce soli.
Firma Philipiak była jednym z głównych sponsorów Mistrzostw Świata w Siatkówce Plażowej Mazury 2013, które w dniach 1-7 lipca odbyły się w Starych Jabłonkach.
Z dużą przyjemnością wspieramy realizację spektaklu muzycznego Chopin Musi Umrzeć. Musical reżyserowany przez Marcina Wronę miał swoją premierę 12 kwietnia w teatrze Palladium
Gratulujemy wszystkim laureatom konkursu kulinarnego I love cooking. Otrzymaliśmy 250 przepisów, z których prawie każdy zasługiwał na uwagę. Pierwsze miejsce i nagrodę w postaci Woka Philipiak za przepis Pikantne Tortellini z krewetkami zdobył Pan Paweł Kittner.
Bal charytatywny pod nazwą Wieczór Algierski Fundacji Ex Animo wspierającej Klinikę Onkologii Instytutu Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka odbdzie się 8 grudnia w hotelu Sheraton. Wspólnie z ambasadą Algierii mamy zaszczyt być partnerem tego wyjątkowego wieczoru
Nasz ambasador Dawid Budzich poprowadził trzy smakowite warsztaty podczas największego festiwalu twórców internetowych w Polsce.
Z przyjemnością wzięliśmy udział w ważnym edukacyjnym projekcie na temat smogu. Goście spotkania organizowanego przez AllAboutLife mieli m.in. możliwość poznania smaków i przepisów na detoksykacyjne soki, które powstały w wyciskarkach Philipiak Milano.
Wspaniałe europejskie wydarzenie w Zakopanem obfitowało w niesamowicie różnorodne smaki i najwyższą jakość produktów.
15 i 16 lipca odbył się nad Bałtykiem Festiwal Kulinarno-Historyczny Smaki Mierzei. Swoje umiejętności kulinarne zaprezentowali m.in. Jan Kuroń, Aleksander Baron, Rafał Bernatowicz oraz nasz ambasador Dawid Budzich.
Kasia Stuhr, dietetyczka, żona znanego aktora Macieja Stuhra poprowadziła warsztaty kulinarne dla kobiet z marką Philipiak Milano.
Pod patronatem szefa kuchni Giancarlo Russo i marki Philipiak Milano, w Busku Zdroju odbyły się mistrzostwa Polski szefów kuchni w kategorii kuchnia włoska.
Philipiak Polska, dystrybutor produktów marki Philipiak Milano w Polsce otrzymał prestiżową nagrodę Warszawskiej Izby Przedsiębiorców – Wiktorię.
Nasza marka została partnerem merytorycznym nowej książki Kingi Rusin.
Wyróżnienie przyznawane jest najbardziej dynamicznym i najlepiej rozpoznawalnym markom na rynku polskim
Tematem dyskusji było łączenie pracy zawodowej z prowadzeniem domu. Gościem była nasza ambasadorka Mariola Bojarska-Ferenc
W tym roku hasłem przewodnim jest „Żywienie planety, energia dla życia”.
„Dobre Słowo na Święta” to kolejna z charytatywnych akcji, które poza sprawieniem komuś przyjemności i dobrą zabawą, mają na celu przede wszystkim zbiórkę pieniędzy na pomoc potrzebującym. W tym przypadku chodzi o zakup specjalistycznego sprzętu dla Kliniki Budzik” założonej przez aktorkę Ewę Błaszczyk. Wystarczy nagrać życzenia świąteczne bądź noworoczne i umieścić na Facebooku. W akcji może wziąć udział każdy.
Piąta edycja Wawer Music Festival rozpoczęta. Gwiazdą wieczoru Hanna Banaszak, mająca wielu wielbicieli w Polsce i za granicą, zaprezentowała swój klasyczny repertuar. Firma Philipiak była partnerem wydarzenia.
Zapraszamy do poznania relacji z warsztatów gotowania Philipiak Milano, które odbyły się w 500-letniej Villi Sola Cabiati położonej nad brzegiem pięknego Jeziora Como
Pod takim tytułem odbyło się 31. już spotkanie z cyklu Obiady Czwartkowe, któremu firma Philipiak Milano patronuje już od 7 lat.
Philipiak Polska, włoski producent naczyń oraz jedna z największych firm sprzedaży bezpośredniej w Polsce, dołączył do Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB. Celem Stowarzyszenia jest promowanie i współtworzenie odpowiednich warunków ramowych dla innowacyjności i akceptacji społecznej marketingu bezpośredniego jako pożądanej formy komunikacji w życiu gospodarczym.
Kulinarne trendy zaprezentowane na siedemnastych targach żywnościowych Cibus we włoskiej Parmie, pokazały, że chodź mniej wychodzimy z rodzinami i przyjaciółmi do restauracji to jedząc w domu staramy się inspirować telewizyjnymi programami kulinarnymi. Eksperymentujemy z przepisami najlepszych szefów kuchni i tradycyjne przepisy naszych mam przestały nam najwyraźniej wystarczać.
Wspólnie z szesnastoma największymi regionalnymi dziennikami należącymi do grupy Polskapresse oraz warszawskim radiem Kolor, marka Philipiak Milano edukuje Polaków w zakresie praw konsumentów.
Philipiak Milano przeszkoli blisko 80 trenerów personalnych i dietetyków sieci siłowni Holmes Place. Warsztaty ze zdrowego gotowania poprowadzi dla nich Karol Okrasa. Wiedzę z zakresu diety oraz psychologii żywienia przekażą współpracujący z marką Philipiak Milano eksperci żywieniowi.
Co zrobić, aby nasz styl życia był zdrowszy? Takiemu zagadnieniu poświęcony był XXX już Obiad Czwartkowy, którego pomysłodawcą i wieloletnim mecenasem jest firma Philipiak Milano. Zaproszeni goście spotkali się 5 czerwca br., tym razem ponownie w letniej scenerii restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich, po to, aby zmierzyć się z tematem zdrowego odżywiania.
Misja firmy Philipiak jest promocja zdrowego stylu życia. Poprzed organizacj Obiadów Czwartkocyh chcemy dotrzeć do szerszego grona odbiorców i wspólnie z artystami i ekspertami przekonywać, że warto jest dla własnego komfortu dbać o prawid?łowe nawyki żywienione.
Lubisz skoki narciarskie i dobrą zabawę? Możesz wygrać wok Philipiak Milano! Jako sponsor Oprawy Artystycznej Pucharu Świata Zakopane 2014 zapraszamy do konkursu!
Udowodnili to goście XXVIII już Obiadu Czwartkowego, który odbył się 12 grudnia w warszawskiej restauracji Belvedere, obalając stereotyp, że typowo rodzime produkty są ciężkostrawne, tłuste i niewskazane.
Z wielką radością informujemy, że Pani Monika Mrozowska wstąpiła do Klubu Ambasadorów Kuchnii Pełnej Zdrowia.
Dziękujemy wszystkim uczestnikom misji Healthy Mission. Serdeczne gratulacje dla zwyci?zców i zdobywców największej liczby punktów
Od początku lipca ruszyła akcja Wyrzuć Solniczkę, której głównym przesłaniem jest zachęcenie Polaków do zmniejszenia ilości soli w codziennej diecie. Zgodnie z badaniami Polacy spożywają dwu, a nawet trzykrotnie więcej soli niż zalecenia Światowej Organizacji Zdrowia. Tym samym znacząco zwiększają ryzyko wystąpienia nadciśnienia tętniczego a także innych chorób i dolegliwości.
W przedostatnią niedzielę czerwca w warszawskiej restauracji Vivandier odbyła się druga edycja Charytatywnych Kulinarnych Zawodów Dziennikarzy. W szranki stanęło dziesięć trzyosobowych zespołów, którym oprócz rywalizacji, przyświecał szczytny cel pomocy Warszawskiemu Szpitalowi dla Dzieci przy ul. Kopernika. Nasza firma była jednym ze sponsorów imprezy.
Po całej serii niewyjajnionych zdarzeń i zniknięć naczyń Philipiak, nareszcie udało się ująć sprawców tych niezdrowych sytuacji. Specjalna grupa pościgowa odzyskała wszystkie cenne przedmioty. Teraz również Ty możesz zostać Bohaterem i rozpocząć Healthy Mission. Zapraszamy do wspólnej zabawy!
Nowe ekskluzywne zestawy noży ze stali szlachetnej to propozycja dla miłośników precyzyjnych cięć i nowoczesnego stylu. Najwyższej jakości materiały oraz mistrzowskie wykonanie gwarantuje trwałość i wygodę użytkowania.